C++

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Duben 27 15:49:44 CEST 2007

> Chtel bych na C++ ladit aplikace pro jednocipy.

Jestli jsem spravne pochopil, ze vam jde v podstate o to, vytvorit si v
tom ladici prostredi, ktere Vam bude simulovat/interfaceovat okoli
jednochipu, tak myslim ze se do toho proste vrhnete a ono to pujde. Mam
ted na mysli Borland C++Builder, ktery k trosku podobnemu ucelu
pouzivam, ac bych v zadnem pripade nerekl ze umim C++. Konkretne na
praci se seriakem pouzivam sikovnou komponentu TComPort
(http://sourceforge.net/projects/comport/). Sice je potreba se trosku
poprat s instalaci, ale pak se pouziva velmi snadno. Nebo muzete
kazdopadne pouzit klasicke winapi.

> Ted jsem zkousel delat vetsi aplikaci v BC (90 000 radku). Nejaka dosovska
> verze. Napsani a vyzkouseni 90% zabralo mesic, zbylych 10% na cilove desce s
> ICD2+HTSOFT zabralo 5 mesicu.

90k radek kodu do jednochipu uz je docela dost hodne... Muzete pro
zajimavost tak ramcove naznacit, o jakou jde aplikaci? Narazil jste pri
tom na nejake chyby kompilatoru, zejmena mam na mysli co se tyce
spravnosti generovaneho kodu (a v jakem prekladaci - PICC18?)?

Lukas Grepl