horske slnko Philips HB181/A

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pátek Duben 27 13:03:37 CEST 2007

dovolim si na piatok takuto prosbu o pomoc:

dostalo sa mi do ruk horske slnko zo subj.
marne hladam po internete manual k nemu. slnko sa zda byt funkcne a teda mozem byt spokojny.
problemom pre mna su ovladacie cudly na jeho kryte. celkovo ich tento pristroj ma az 3.
Jednym (velkym) sa nastavuje cas svietenia v intervale 0-60min - tento mi je jasny.
Ostatne dva cudliky su mensie bez popisu len s ciselnou stupnicou 1-10 (potenciometre).
Je pre mna zahadou, co sa tymi dvoma mensimi gombikmi nastavuje. poznate niekto odpoved, pripadne
mate manual?

dakujem vopred, pocitaju sa aj vtipne napady, co vsetko by sa mohlo na tom slnku nastavit, subjektivne sa totiz nedeje ziadna zmena pri ich zmene polohy.

Oleg