Horkovzdusna stanice na smrstovaci buzirky.

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 27 10:42:57 CEST 2007

Já si spíš myslim, že zapalovač se nehodí na to aby s ním někdo x krát
za hodinu škrtal, to je dobrý akorát na mozol na palci. Ten s piezo
zapalováním by byl asi vhodnější ale i tak se mi to nezdá jako extra
nástroj.

Jinak u nás na dílně používaj buď nesmršťovací bužírky nebo si vemou
velkou pistoli. Ale taky těch konektorů nědělaj desítky denně, ale
spíš sem tam nějakej.

P.K.