OT: Tiskárna Canon

adam@studio81.cz adam@studio81.cz
Pátek Duben 27 09:15:13 CEST 2007

Zdravím,
nesetkal se někdo z vás se stejným problémem u tiskárny canon?
Mám tisk iP 1500 a tiskový manažer začal hazet hlašku že je plná nádržka
přebytečného inkoustu a mam kontaktovat servisni středisko pro vyměnu.

Tiskarnu jsem měl rozebranou, nadržky přebytečneho inkoustu vyprazdnil ale
vzhledem k tomu že tam tiskarna nema žadne čidlo tak si stale mysli že
jsou plné.

Nevíte někdo jak udělat nějaký master reset tiskárny? Do servisu se mi moc
davat nechce, jelikož počítám že by tento servisní úkon byl celkem slušně
zpoplatněn což se při dnešnich cenách tiskáren nevyplatí

aDAm