invertor k LCD

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Čtvrtek Duben 26 21:27:14 CEST 2007

Děkuji za všechny náměty. Podle datasheetu IO je možné řídit jas pomocí PWM
nebo analogově. Po pracném zkoumání zapojení jsem dospěl k tomu, že v mém
případě jde o analogový způsob. Tomu odpovídá i popis pinů, který jsem našel.
Zkusil jsem ještě jednu výbojku a i u ní svítila jen polovina. Poslední pin skutečně
vypadal jako signál pro notebook. Byl vyveden z pinu IO hlídajícího zkrat výbojky
Také při odpojení invertoru od notebooku fungoval jenom externí displej. Bohužel
při pokusech přestal invertor fungovat úplně. Nevím, jestli jsem tomu pomohl,
protože měření na takové destičce bylo skutečně šílené, ale to už je teď jedno.
Ještě poslední otázka. Nevíte, kde tento invertor koupit? Jde o IV 13154T do
notebooku HP Compaq NX7010.