RE: 3Dmodely v AltiumDs ?

Jiří Kučera fonolit@seznam.cz
Čtvrtek Duben 26 16:42:38 CEST 2007

Dekuji za reakci.

Skutecne se mi podarilo najit a nastavit offset v Z ose o 100mil a soucastka jiz sedi tam kde ma.
Ja mam jed Edu licenci a k te projisottu neni vubec zadny tištěný maual .
Pokud jde o stabilitu tak celkem nemam problém a program mi nevytuhava.

Jinak v tom, ale plavu az hruza, vazne nechapu proc k tomu vyrobce nebo treti strana nedodava nejakou knihu, ktera by cloveka protahla navrhem od schematu do odeslani vyrobnich podkladu. Tutorial jsem prohledl, ale ted zrovna hledam

- jak umistit na PCB diru pro sroub, ocekaval bych nejakou knihovnu nebo wizard pro montazni otvory s  zemnicimi plochami, ale nemohu nic najit
- s programem jsou sice dodavany rozsahle knihovny, ale vetsinu soucastek, ktere jsme chtel pouzit jsem si musel kreslit sam a zde si nevim rady s tim jak resit soucastky, ktere maji ve schematu jen jeden schematicky  vyvod a na realne soucastce je vyveden 2x, pricemz je jedno,ktery se pouzije nebo zda se pouziji oba. Lze to nejak definovat ?
-  pokud ve schematu pouziji napriklad vicenasobny OZ, ktery ma preddefinovane schamaticke znacky pro kazdy OZ tak mi to pri prevodu do PCB hlasi konfliky na napajecich pinech (jsou nakresleny u vsech OZ, ale ve schematu je mam zapojene jen u jednoho)
Co delam blbe?

Predem dekuji za radu.

JK

Editovanie iges suboru sa robi v externom programe napr.v ProEngineer-i
Modely ktore sa po naimportovani nezobrazia su robene v nepodporovanej
verzii 3D programu (AD ich proste nevie precitat) V AD v 3D kniznici sa daju
pre kazdu suciastku nadstavit default rotacie a myslim ze aj offsety,
buhuzial  (aspon mne ) po kazdej takejto editacii komplet zamrzne PC
Iges export hotovej dosky taktiez nie je bez problemov - je prakticky
nepouzitelny - suciastky su porozhadzovane maju nespravnu vysku a polohu.
Literatura v zrozumitelnejsom jazyku podla mojich vedomosti neexistuje, my
sme dostali len tlacenu podobu Tutorialov (to aby ten balicek za 10k USD
nebol taky lahky :-) )