Tatramat 353 - programator

pyjan pyjan@tiscali.cz
Čtvrtek Duben 26 09:55:21 CEST 2007

Na programátoru je elektromagnet, který pustí pohon programátoru po
prvním vypnutí termostatu (po dosažení nastavené teploty). Vypadá to, že
nefunguje provozní termostat a ohřev vypíná bezpečnostní. Doporučuji
termostaty zkontrolovat (jsou tam dva - pecky + jeden kapilárový) a
především prohlédnout programátor (za tu dobu bude zřejmě dost oběhaný -
vydřená "ložiska" v převodovce atd.).  Volba teploty se provádí
tlačítkovými přepínači. Elektromagnet občas zůstává "viset".