Tatramat 353 - programator

Kručinský Ladislav ladislav.krucinsky@linde-mh.cz
Čtvrtek Duben 26 09:46:53 CEST 2007

Motorcek tvori rozoberatelny celek ... ;-)
Je třeba jemným ťukáním od sebe roztáhnout ty plechové hrníčky - jsou pouze slisované k sobě.

L. Kručinský

________________________________

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Juraj Michálek
Sent: Thursday, April 26, 2007 9:33 AM
To: HW-news
Subject: Re: Tatramat 353 - programator

Mne pomohla vymena motorceka. Je tam synchronny motorcek (ako v gramofonoch) s nejakou poistkou proti otacaniu na opacnu stranu. Tato poistka zrazu istila motor na jednu aj druhu stranu otacania, ale len obcas. Motorcek tvori nerozoberatelny celok.

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598