3Dmodely v AltiumDs ?

Juraj Michálek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Duben 26 07:08:00 CEST 2007

Editovanie iges suboru sa robi v externom programe napr.v ProEngineer-i
Modely ktore sa po naimportovani nezobrazia su robene v nepodporovanej
verzii 3D programu (AD ich proste nevie precitat) V AD v 3D kniznici sa daju
pre kazdu suciastku nadstavit default rotacie a myslim ze aj offsety,
buhuzial  (aspon mne ) po kazdej takejto editacii komplet zamrzne PC
Iges export hotovej dosky taktiez nie je bez problemov - je prakticky
nepouzitelny - suciastky su porozhadzovane maju nespravnu vysku a polohu.
Literatura v zrozumitelnejsom jazyku podla mojich vedomosti neexistuje, my
sme dostali len tlacenu podobu Tutorialov (to aby ten balicek za 10k USD
nebol taky lahky :-) )

S pozdravom
Juraj Michálek
www.toolsquare.com
ICQ: 209 598 598
----- Original Message -----
From: "Jiří Kučera" <fonolit@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, April 25, 2007 4:26 PM
Subject: 3Dmodely v AltiumDs ?

Nedavno se tu probiraly veci ohledne programu AD, tak zde snad bud nekdo kdo
mi bude umetporadit.

Hraju si s timto progrmem a zaujala me moznost vytvaret 3D model DPS s
osazenymi soucastkami.
Nicmene jsem si vytvoril vlastnisoucastku , k  ni priradil 44pin  PCB masku,
ale nenašel jsme 3D model, respektive nasel, ale s logem Cygnal coz se na
soucastky od jinych vyrobcu moc nehodi.  Provedl jsem export tohoto 3D modlu
do igis, ktery jsme nasledne naimportoval do vlastni 3D knihovny. Kupúodivu
se soucastka nacetla a dokonce  bez loga. problem je, ze pri renderovani 3D
modleu desky se mi misto na TOP vrstvu soucastka utopi do DPS tak ze vrsek
soucastky lisuje (prosvita) skrze TOp vrstvu a soucastka jako by vysi pod
DPS "nohama ve vzduch".
Nemuzu s tim hnout, poradite kde je problem?

Podle diskuze, ktera tu probehla jsem take zkousel nacist nejake igis modely
konektoru od firmy Molex, ale model se mi namportuje, ale nic se nezpbrazi.
Co delam blbe respektive v cem bude problem, v AD jsme nenašel skoro nic co
by šlo ohledně 3D modelu nastavovat.

Poradite prgram na editovani igis souboru ?

Dekuji

Jirka

P.S. Existuje nejaka cesky psana literatura o Altium Designeru ?