Ochrana pred statickou elektrinou.

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Středa Duben 25 20:11:00 CEST 2007

Ahoj,

myslim, ze si budes musiet zohnat nejaku brozurku v pdf alebo si ju
minimalne kupit za peniaze...

Ale este nieco dolezite, co si nanapisal, ta krabica, v ktorej to mas, bude
asi cela kovova. Takze tych 15kV Ti nalezie nielen do klavesnice, ale aj do
displeja. Takze ja to vidim na dve veci. Zozenies si display, ktory bude
menej citlivy, a potom to cele prerobis a budes si pri tom hovorit "Pane
Boze, EMC je prvorade, az potom su peniaze a business". Ked pride Tvoj sef,
tak mu povies to iste. Potom pojdes za softwaristom, a budes ho otravovat,
ze to musi naprogramovat idioten-sicher. Okrem toho, myslim si, ze bez
schemy a toho tvojho finalneho prevedenia sa dalej nepohneme... Takze kazda
rada sa zvrhne len na vseobecne tlachanie... Okrem toho si budes musiet
pohladat vhodne suciastky asi sam.

A.

p.s. A pojdes do EMC labu, kde sa velmi potesia.