SATA2 RAID5 radic za 1400, mate nekdo 572i ?

APa navrhpcb@centrum.cz
Středa Duben 25 20:03:38 CEST 2007

Mam desku s volnym PCI-X a intel ICH6R na desce (neumi Raid5 ani RAID 1+0).

Rozhoduji se, jestli mam 4 saty pripojit k nemu anebo koupit za 1400 toto:

Kouwell KW-572i SATA-II RAID 5 řadič Kouwell 572i, 4x SATA-II, PCI-X,
Sil3124-2
Karta: www.kouwell.com.tw/pr-m10.htm#572i
Chip:  www.siliconimage.com/products/product.aspx?id=27
Kde budou data bezpečnější, co myslíte? Raid musí být pro WinOS
transparentní. A jelikož bude server daleko ode mě, tak to musí být i
stabilní.

Samozrejme oba dva raidy jsou bySW (driver).

Na ICH6R mi šel myslím jen stripping anebo mirroring. Chci to zejm. proto,
ze do case se vejde 4HDD a tedy chci z raidu i bootovat.

Rád bych rychlé zkušenosti uživatelů té 572i ky, je tady celkem rozšířená.
Na doma si ji koupím na hraní určitě, ale na server /kde nechci investovat
5000 nebo 10000 do adaptec sata, i takovy "obycejny"
www.promise.com/product/product_detail_eng.asp?product_id=171# stoji 7000 a
ten komentar!!!/, co si o tom myslíte?

Ja vim, ze to neni pravy HWRAID, ale, co je lepsi, ICH6R na desce nebo
KW-572i? Tot je oc tu bezi!!