Tranzistorove pole pre kladnu vetvu

Jan Waclawek wek@evona.sk
Středa Duben 25 18:39:43 CEST 2007

Ja som si od Toshiby stiahol taky prehladovy katalog driverov, a poviem
vam, su v nom kuzelne veci.

Napriklad TD62M8600F. Je to nezaokryte multichip, t.j. su tam nalepene
dovnutra diskretne tranzistory. Urcite by sa Vam pacil; navyse ma aj
silnejsich bracekov.

Alebo taky TD62C805F. Co na tom ze je urceny na nieco konkretne
(termotlaciaren, ci bublinkacku). Mozno o chlpok slabsi nez povodna
predstava, ale zato ma rovno 48 driverov... :-)

Mno, tolko katalogy Toshiby. Teraz spat na zem pevne nohami, a pohlad do
katalogu SOS ci GM... :-(

wek