3Dmodely v AltiumDs ?

Jiří Kučera fonolit@seznam.cz
Středa Duben 25 16:26:25 CEST 2007

Nedavno se tu probiraly veci ohledne programu AD, tak zde snad bud nekdo kdo mi bude umetporadit.

Hraju si s timto progrmem a zaujala me moznost vytvaret 3D model DPS s osazenymi soucastkami.
Nicmene jsem si vytvoril vlastnisoucastku , k  ni priradil 44pin  PCB masku, ale nenašel jsme 3D model, respektive nasel, ale s logem Cygnal coz se na soucastky od jinych vyrobcu moc nehodi.  Provedl jsem export tohoto 3D modlu do igis, ktery jsme nasledne naimportoval do vlastni 3D knihovny. Kupúodivu se soucastka nacetla a dokonce  bez loga. problem je, ze pri renderovani 3D modleu desky se mi misto na TOP vrstvu soucastka utopi do DPS tak ze vrsek soucastky lisuje (prosvita) skrze TOp vrstvu a soucastka jako by vysi pod DPS "nohama ve vzduch".
Nemuzu s tim hnout, poradite kde je problem?

Podle diskuze, ktera tu probehla jsem take zkousel nacist nejake igis modely konektoru od firmy Molex, ale model se mi namportuje, ale nic se nezpbrazi. Co delam blbe respektive v cem bude problem, v AD jsme nenašel skoro nic co by šlo ohledně 3D modelu nastavovat.

Poradite prgram na editovani igis souboru ?

Dekuji

Jirka

P.S. Existuje nejaka cesky psana literatura o Altium Designeru ?