Embedded Linux

Lubos Medovarsky lubos.medovarsky@accelera-networks.com
Úterý Duben 24 16:36:26 CEST 2007

Pouzivam Minitar Wireless Access Point. Zariadenie ma v sebe
MCU RTL8186, je MIPS-kompatibilne a existuje k tomu SDK
na vytvorenie vlastneho jadra a ramdisku. IO som nepouzival
ale zrejme je potrebne potiahnut ich z vyvodov MCU alebo z PCB
a zariadenie umiestnit do vhodnejsej krabicky.

A aby som nezabudol, SMA konektor staci odskrutkovat alebo
rovno odspajkovat z PCB, nakolko pouziva closed source ovladac,
ktory sa (zatial a asi uz nikdy) neda pouzit vo vlastnom rieseni.

Cena sa pohybuje niekde okolo cca. 1500-2000 Sk a je to
podla mojich vedomosti najlacnejsia krabicka s Linuxom.

MCU
http://www.realtek.com.tw/products/productsView.aspx?Langid=1&PFid=1&Level=5&Conn=4&ProdID=4

SDK
http://www.minitar.com/downloads/rtl8181-sdk-1.6.zip