Microchip

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Úterý Duben 24 13:20:14 CEST 2007

No teda nevim jak u Microchipu, ale u nas je zvykem vadne vyrobky v zarucni
lhute opravit. Bohuzel kdyz jsem ted se dival po jinych vyrobcich, tak je to
vsude stejne. Snad jen Dallas svoje procesory opravuje.

Otazka mozna nebyla polozena spravne. Chtel jsem vedet jestli se budou delat
nove revize starych procesoru nebo jestli se zlepsi vystupni kontrola pred
uvedenim do vyroby. Zkousel jsem hledat na strankch Microchipu, ale nic jsem
nenasel. Jeste zkusim tiskove zpravy.

Konkretni chyby:
http://ww1.microchip.com/downloads/en/DeviceDoc/39646b.pdf
Ma to 16 stranek.
Napriklad mne vadi chyba 25 v UARTU . Musite cekat 1 bit pred zapisem do
bufru UARTU. Delka kodu v ISR se tim vyrazne prodlouzi.
Dale treba chyba 3 - CCP+TMR1 a TMR3.
Taky je hromada chyb v SPI+IIC, tam jsem se radeji ani nedival
Bod 38 - chyba externi bus - nutno pridat jeden latch.

Chyby se daji samozrejme opravit v SW, ale mnozstvi chyb mne zarazi a
premyslim kolik jich tam jeste je nezverejnenych.

Michal