oprava mobilu ME45 - lcd ??

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Úterý Duben 24 08:09:53 CEST 2007

> dobry den.
> nejak mi zacal blbnout lcd na siemens ME45, proste najednou zmizi,
> nebo se posune/zaroluje o pulku nahoru, nekdy se objevi vzhuru nohama
> atd.
> pomuze jedine vypnuti/zapnuti mobilu. o vikend jsem ho rozebral a
> "vycistil" byli tam nejaky drobky na paskovem privodu k lcd, ale dnes je
> to zase zpatky.
> protoze se desim vybirani noveho mobilu, jde tohle nejak spravit, jedna
> se vubec o vadu lcd ?
> pri cene za lcd okolo 500kc je koupe tak nejak na hrane ....
> [...]

Zdravim,
  sel bych do noveho mobilu. Pokud se Vam podari opravit displej, za par dni
selze neco jineho. Zivotnost je proste vypoctena na par let a ten Vas uz ji
ma za sebou. Krivka poruchovosti se touto dobou uz strme zveda a mohlo by se
stat, ze date dost penez za novy displej a za mesic odejde neco dalsiho atd.
Jinak Vami popisovana zavada skutecne svedci o chybe komunikace mezi radicem
displeje a MCU telefonu. Ta muze byt zpusobena jak nedostatecnym kontaktem
displeje s deskou telefonu, tak i nejakymi dalsimi zavadami danymi starim
telefonu, vcetne poruchy displeje jako takoveho.
       S pozdravem Pavel Troller