Generacia nahodnych cisel

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Duben 23 23:23:32 CEST 2007

Je to uz hodne roku, co jsem s tim mel neco do cineni a spise jsem se
zabyval rozpoznanim.
Tj. graficke znazorneni vysledku apod.
Dal bych na to analogove reseni a mozna s naslednym zpracovanim.
Na G5 bych se vybodnul. Nebude to nahodne.
J. Polivka

ma to sluzit ako generator sumu v analogovej oblasti (na meranie
sumoveho cisla nizkofrekvencnych obvodov (tak do 50MHz)). FPGA
vygeneruje, DA prevodnik prevedie a je vystarano. Na trhu su bezne
dostupne sumove generatory pracujuce na tomto principe, takze fungovat
to musi :-)
Jeden z dovodov preco takto je aj ten ze sa to da este cislicovo
filtrovat a generovat sum so spektralnou hustotou podla konkretnych
poziadaviek.
Kolega kedysi nieco podobne urobil. Na svojej G5-ke vygeneroval mnoho
sto megabajtove tabulky ktore sa potom naimportovali do arbitrary
waveform generator a dokazal excitovat obvody so sumom s presne
definovanymi parametrami. Bohuzial sa to nedalo robit v realnom case (a
teda implementovat do FPGA).
b.