Generacia nahodnych cisel

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Pondělí Duben 23 19:10:28 CEST 2007

Zdravim,

> mate niekto skusenosti s algoritmami pre generaciu nahodnych cisiel?
> Dolezita poziadavka je aby bola distribucia kodov uniformna (ekvivalent
> bieleho sumu). Viem ze generacia nahodnych cisel je cela veda, ako sa
> taketo veci robia? :-)

zalezi hlavne na pouziti. Bilych sumu je spousta, ma byt gaussovsky?
Pred nekolika tydny jsem cetl pekny popis algoritmu pouzitych v
Matlabu primo na webu MathWorks, byly tam i odkazy na vedecke clanky
toho cloveka, co to pro ne delal.

Dostal jsem se na to tusim nejak pres popis toho, proc je Matlab 6
lepsi nez Matlab 5.

Co je ucelem? Aby FPGA nahradilo 36NQ52??

MP