UTP kabel

Roman Vostřel vostrel@lit.cz
Pondělí Duben 23 18:36:38 CEST 2007

Kabel vydrzi, ale ty pasky ne. Mam doma internet z vedlejsi budovy asi
25m na lane od r. 2001. Postupne upadaly skoro vsechny pasky,visel jen
na kocich a uprostred na jedne, tak jsem ho mel dole a vypadal docela
dobre i fungoval.Tak jsem ho znovu privazal, jenom ne uz stahovacima
paskama. Je to obycejny lankovy UTP.