Re: Robůtci na víkend.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Duben 22 13:32:38 CEST 2007

Naprosty souhlas. Byl jsem tam a to jak s nimi Samson cvicil beru... :-)),
ale asi to neni spravne.
Je to sumo, vlastne minisumo a od toho se to ma odvijet a to vcetne nejakeho
moralniho pristupu.
Od konstruktera Samsona to berme jako vyzvu. Asi by se nam u praveho suma
take nelibilo, kdyby misto vytlacovani, se tam tocil nejakej 200 kg manik s
tim, ze by nekoho vyfackoval. Je to jen muj nazor. Ale jinak musim rict, ze
konstrukter Samsona nad tim vyzral a miluju jednoducha reseni.
Samsona jsme si doma prejmenovali na "regulovcika".
Hezky den.
Jindra Polivka

Diky za popis. No osobne si myslim ze jde o vcelku vtipnou vyzvu pro
doladeni pravidel :-)

Lukas Burda