Robůtci na víkend.

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Duben 21 21:47:59 CEST 2007

> Hezký večír,

Zdravím!

> soutěž velkikých robotů byla nuda, jezdili divně, furt zlobili ... nic moc. Na tom filmu to bylo opravdu o něčem jiném :)
>
> Samson bylo překvapení, ale podle Petra neodporuje pravidlům, i když záleží na výkladu toho, co znamená "pohnout se". Já sama nevím, připadá mi to trošku nefér, ale pokud to pravidla nezakazují, tak to dovolují.

Ano. Právě proto bych se příklonil k úpravě pravidel. Neboť jinak budou příští rok samí Samsoni :-) a všechno skončí remízou :-).

> Ptala jsem se autora Samsona, jestli tam má procesor nebo to udělal bez MCU. Je tam malý procesor, 555 má prý moc součástek kolem dokola. Tak trošku zvrhlost ...

Ano, kdo byl blíže, viděl že v době "countdownu" tomu blikala zelená LED. Ten algoritmus níže byl složitější, nejspíše takto:
{ for (i=0; i<5; i++) { led(toggle); delay(1); } motor(on); halt; }

> Nejvíce se mi líbila "Kadla" a "Samodlabo" hihi

Já zase obdivoval Válečka. Jak vždy tiše stál a pak bleskurychle vyrazil... Skvělá strategie.

> Jinak se mi tam líbilo, fajn den. Každopádně největší úspěch byl asi "Death match" :-))))) Také od začátku do konce ;-)

Bezesporu, Death Match byl super.

> Saša Svobodová

Zdraví Pvael Troller