OT: Pošta na Centrum.cz

Sobota Duben 21 21:17:04 CEST 2007

Hezký večír,

odpovídám až teďka bo jsem byla na robůtkách ...

Server POP3 se normálně najde, autorizuje, načte se počet zpráv a něco se občas i přenese. Následně se zobrazí hláška "Příkaz RETR selhal. Server odpovídá: File with message not found". Tak nevím kde je chyba, jiné servery běhají jak mají. No a HelpLine centra mi řeklo co mi řeklo.

Saša Svobodová
> Od: patrol@sinus.cz
> Komu: HW-news <hw-list@list.hw.cz>
> Datum: 21.04.2007 05:38
> Předmět: Re: OT: Pošta na Centrum.cz

na Centru. Psala jsem jim a říkali že to je problém u GTS Novera páč jim
blbne síť a že na tom pracují. Kamarád mi dneska říkal že jemu POP3
normálně běhá. Je tu prosím někdo kdo mám účet na Centru? A funguje nebo
také zlobí?

>Zdravim,
> Centrum mělo problém kvůli GTS minulý čtvrtek - tehdy byl výpadek
proudu v hostingovém centru. Od té doby by problémy být neměly. Zkoušel
jsem to nyní a jeví se mi to v pořádku. Je možno blíže specifikovat, jak
to "nejde" ? tzn. server nedostupný, server odmítá připojení, chyba
autorizace...