OT: Pošta na Centrum.cz

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Sobota Duben 21 05:37:23 CEST 2007

> Hezký den,
>
> omlouvám se za OT, ale už nevím. Je to skoro týden co mi nechodí POP3 na Centru. Psala jsem jim a říkali že to je problém u GTS Novera páč jim blbne síť a že na tom pracují. Kamarád mi dneska říkal že jemu POP3 normálně běhá. Je tu prosím někdo kdo mám účet na Centru? A funguje nebo také zlobí?
>
> Děkuji za odpověď
>
> Saša Svobodová

Zdravim,
  Centrum mělo problém kvůli GTS minulý čtvrtek - tehdy byl výpadek proudu v hostingovém centru. Od té doby by problémy být neměly. Zkoušel jsem to nyní a jeví se mi to v pořádku. Je možno blíže specifikovat, jak to "nejde" ? tzn. server nedostupný, server odmítá připojení, chyba autorizace...
         S pozdravem Pavel Troller