Preprava baterii letadlem

Mates kmates@iol.cz
Pátek Duben 20 19:23:07 CEST 2007

Obavam se ze tento problem neni jednoznacne resen. Asi pred 1,5 rokem
jsem se pokousel toto zjisti u CSA.
Potreboval jsem prepravit 10Ah gelovou baterii v zavazadle.
Zaver z pulhodinoveho hledani v predpisech pracovnici CSA kterou dotaz
jednoznacne zaskocil:

Pokud z aku nemuze nic vytect (predpoklada se ze to bude ziravina) musi
byt v zavazadlovem prostoru.
Vyjimku maji aku v invalidnich vozicich ktere se prepravuji zasadne v
kabine pro cestujici a to bez ohledu
zda z nich neco muze ci nemuze vytect.

Protoze gel netece, soupnul jsem to do normalniho zavazadla a proslo to.
Ovsem dnes pri platnosti novych predpisu nevim.