GM trubice

Libor libor@netron.cz
Pátek Duben 20 10:43:59 CEST 2007

No Drabovou znam osobne ( akorat ona nezna me ;-)
Ale napriklad v dome , ktery je uzavreny  muze koncentrace ranodu silne
kolisat.
Venku je to mizerie, ale nejakou castici zachytite, a ted je otazka, je
to alfa castice ze zeme nebo ze slunce ? Touto problematikou se uz radu
let nezabyvam, ale stacilo by si zapujcit alfa detektor v nejake firme ,
ktera radon meri , pristroje tusim oznacenim RADIM XX  maji display a je
tam primo videt detekovany pocet alfa castic. Tam je to reseno jinak
alfa castice pri dotyku ns nabitou deskou da impuls na detekcni zesak.
Myslim si ze detekovat by to slo, ale presnost bude mizerna.
Ale to zalezi na ucelu.
:LK