GM trubice

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Duben 19 21:50:36 CEST 2007

Komunikoval jsem primo s GESem, ale vypacit z nich nejake info k te GM je nemozne, proste nevedi a bez datasheetu nebo bez solidne vybavene laboratore s nekolika cert. zarici je to k nicemu.

Jinak prijde na to jake zareni a z jakych zdroju chcete merit, pocitejte s tim, ze ceny detektoru jsou vsechno jen ne nizke :-)