Pouzivate nekdo MCU ADuC8xx od Analogu?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Duben 19 15:13:54 CEST 2007

Ale ved to vsetko je v datasheete, a ten datasheet sa v nicom nelisi od
datasheetu trebars od Atmelu... Neberte to prosim ako urazku, ale
niekedy mam dojem, ze na skolach so zameranim na elektroniku by sa mal
zaviest predmet "ako citat datasheet"... Mam tu pred sebou datasheet od
ADuC84x, tak budem odkazovat na ten.

Jiří Kučera wrote:
> 1. jake je vnitrni zapojeni portu P0,1,2,3?

Mno to je predsa priamo uvedene aj so schemou na str. 57-59, aj s
chlpmi... S vynimkou P1 sa to nelisi od klasickej '51, predpokladam, ze
tu mate nastudovanu...

> Pokud se nepletu tak P1 lze pouzit pouze jako vstup,

... ano, to je ta odlisnost od "klasiky"

> ale neni mi tak zcela jasne zapojeni ostatnich portu
 > a pripadna nutnost pouzicat externi pull-up rezistory.

Tie su potrebne presne ako u klasickej '51 v pripade, ze pozadujete
rychle nabezne hrany, mate nejaku permanentnu slabu zataz do nuly,
pozadujete vacsiu sumovu odolnost, alebo chcete pouzit Port0 inak ako
externu zbernicu.

> 2. Jaka je proudova zatizitelnost jednotlivych pinu a celeho portu,

U portu 0 a 2 je uvadzane Vout, max u Isink = 1.6mA, u portu 3 pri
Isink=4mA, toto su teda zarucene hodnoty. Kedze sa neuvadza suma prudov
portu ci celkovo cipu, mozete predpokladat, ze sa rovna sume uvedenych
ciastkovych prudov.

> jde mi o to zda lze primo ridit LED diody?

Samozrejme ze ano; to sa da s akymkolvek vystupom - pochopitelne pri
1.6mA obycajne LED nebude bohvieako svietit... (cim chcem povedat, ze na
vagnu otazku vagna odpoved)

> 3. Jak je to s nepouzitymi piny portu,
 > potazmo vstupy ADC, lze je nechat NC nebo se maji prizemnit?

Mno, jedna sa o CMOS, ze... U P2 a P3 je to jedno, maju pullup; P0 a P1
by som ja osobne plavat nenechal.

wek