RS-232 + RS485 u MCU s ISP jak resite ?

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Čtvrtek Duben 19 15:13:51 CEST 2007

Pouzivam sdileni pinu RX CPU s pinen ma programatoru a vystupem z MAX485.
Mam tam AND slozeny ze dvou 7400. Vystup z MAXu by mel byt v klidu
v log.1, pokud mu neverite, tak ho muzete pres tusim RE dat do vysoke
impedance. Ja mu verim.
Nezapomente dat na pin programatoru tj. na vstup hradla pullup.
Pin TX z CPU vedu na pin programatoru i na vstup MAXe, ze pri programovani
RS485 vysila, mi nevadi.

Lada