Pouzivate nekdo MCU ADuC8xx od Analogu?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 19 12:52:45 CEST 2007

> To pajite roztec 0,65 mm mikropajkou nebo pastou s horkovzduchem?

Mozne je oboji, ja preferuji mikropajku. Ale je je ryze subjektivni
zalezitost, proste jsem tak zvyklej. Napred kapnu na kazdou radu nozicek
tavidlo (pouzivam obycejne "R" od Elchemca, je hodne vzlinave, takze se
bez problemu roztece po cele te rade), necham tak 30s zaschnout a pajim.
   Neni treba se bat sliti nozicek, prebytecny cin se odsaje odsavacim
lankem. Naposledy jsem takhle pajel LQFP176, 0.5mm pitch a za 10minut to
bylo v klidu zapajeny (teda jeste jsem to cele neozivil, ale doufam ze
to pojede ;-) ).

Lukas Grepl