Pouzivate nekdo MCU ADuC8xx od Analogu?

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Duben 18 23:31:48 CEST 2007

ja pouzivam 841ku ku spokojenosti. Velmi rychly ADC (az 400kSps), taky
presny, s rozlisenim 12bit, more flashky, 2k XRAMky - coz je naprosto
supr, 1clockove jadro atd atp. Je pravda, ze ukazkovych designu je na
siti malo, ale tu bych se spise priklonil k variante te, ze musim prece
vedet na co to chci ;-)
A co se mi nejvic libilo, ze v datasheetu je chybne uvedeny vztah pro
BRG - deli 12ti jako u klasicke 51ky, ale ve skutecnosti to sype na plny
plyn, s kazdym tikem krystalu hodi vzorek na uart(16 na bit), takze se
14MHz xtalem se dostanete na 921600, coz me osobne vyhovuje uplne
maximalne :-)

Zkuste ten svuj dotaz trosku zkonkretnit, treba vym dokazeme vic a lip
poradit.

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz