ktery pda - velka vydrz baterii -doplneni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Duben 18 23:29:57 CEST 2007

Co jsem se díval, tak s wifi to opravdu nic nezvládne, wifi má spotřebu
opravdu velkou. Bez wifi by se některá PDA mohla k deseti hodinám přiblížit,
ale pokud se bude použivat opravdu každý den, tak po půl roce to bude na té
baterii hodně znát.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death