ktery pda - velka vydrz baterii -doplneni

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Středa Duben 18 22:36:30 CEST 2007

No musim Vam napsat to same co moji predchudci - nevim o nicem co by
vydrzelo Vami pozadovanou dobu a bylo bezne dostupne PDA.

A myslim, ze rec o MP3 sla v souvislosti spis toho razu jak se zmeni
spotreba pri nejakem zhruba znamem zatizeni (prehravani MP3).

Pokud chcete bezne PDA tak budete muset pouzit dle meho externi baterii.

Moje PDA (FS LOOX 420) a tusim 950mAh baterii nevydrzi ani hodinu pokud
mam zaple WiFi a sviti displej.

Radek Vicek