ktery pda - velka vydrz baterii

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Duben 18 18:27:28 CEST 2007

Pro nektere PDA lze koupit vetsi baterii  ... bylo to napr u HP3630, 3660,
..

Zalezi na pouziti, ale pro pripadnou dlouhou vydrz nic nebrani mit v tasce
sadu 4 x nabijeci tuzkova baterka a to v objimce pripojit k PDA.
Momentalne pouzivam HP6515, nabijim ho z USB z notebooku a urcitou dobu jsem
mel i tu sadu z tuzkovymi akku.

A pokud to pouzivate s nejakym vysilacim zarizenim, tak asi neni problem si
z jeho napajeni tech 5V udelat.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Wednesday, April 18, 2007 5:44 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: ktery pda - velka vydrz baterii

Je to sice domněnka, ale normální PDA mají problémy vydržet dýl jak 6 hodin
při běžné práci, sehnat PDA, který vydrží 10 hodin a případně s wifi, bude
nadlidský výkon. Já tipuju, že se na trhu nic takovýho sehnat nedá...
Každopádně doporučuju pročíst recenze na www.ce4you.cz, testují tam i výdrž
v různých režimech provozu.

--
Čest práci a rukám klid!