Kam v Praze na 2 kousky FST3253 - a opet problem s GMe

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Středa Duben 18 14:38:39 CEST 2007

Zdravicko vsichni,

potreboval bych 2 kusy 74CBTLV3253D na testy. Nevite, kde je v rychlosti sehnat ?

Ve Spoerle mi doporucili na tak male mnozstvi GMe.

V GMe maji v ceniku stav na Thamove 38 kusu a udajne i na zasilkovce. Ale prodavaci na prodejne nejsou schopni v tom bordelu je najit. Doporucili mi tedy zasilkovou sluzbu.

Poslal jsem tedy email, ozval se mi pan k potvrzeni objednavky a tim to 10.4. skoncilo. Psal jsem mu - a nevim, jestli ho mam primo jmenovat - znovu v pondeli dotaz, ale za 2 dny se ani neobtezoval odpovedet. At mi nikdo nerika, ze z GMe velkoskladu jim trva dovezt 2 svaby vice nez tyden.

Nemate nekdo po ruce dva "zbytecne" kousky ?

Diky,
VP