L4970A

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Duben 18 10:57:24 CEST 2007

Myslím, že jsem jednou dělal dva zdroje právě s tímhle obvodem, na
jednom jsem si dal záležet, tlumivku jsem namotal pečlivě na nějakej
toroid vybrakovanej z PC zdroje, chodilo to dobře, druhej jsem trochu
odfláknul (míň závitů na cívce, asi i slabší drát) chodilo to trochu
hůř, ale už přesně nevim v čem to bylo horší.

P.K.