"Elektronicke trafo" pre halogenku - prisposobenie k vykonu?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Úterý Duben 17 13:22:05 CEST 2007

Dobry den,

planujem 3 bodove halogenove svetla so ziarovkami 12V / cca 20W a chcel
som to urobit tak, ze budu samostatne zapinatelne, ale na spolocnom
zdroji. Tak som predpokladal, ze si kupim bezne predavane "elektronicke
trafo" 100W a bude to aj s rezervou, ak by som v buducnosti nejake
svetlo este doplnil. No v obchode po mne chceli presny vykon ziarovky s
tym, ze "trafo" musim kupit presne prisposobene na tento vykon, lebo
inac bude odchadzat.

To ako vazne? Menic v "trafe" je len nejaky volnokmitajuci bez spätnej
vazby? Chcel som ho kvoli velkosti... Takto, ak by som mal dat ku
kazdej ziarovke samostatny kus, to rovno mozem kupit toroidne sietove
trafo, alebo dat tam stary AT/ATX zdroj...

miro