USB to Serial RS-232 konvertor problem

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Úterý Duben 17 12:38:42 CEST 2007

Neco podobneho mi to delalo pri  provozu konsoly prez takovy prevodnik.
Asi po pulhodine az 1 hod se to kouslo a pomohlo jen odpojeni a zapojeni
USB kabelu. Na W98SE to s prislusnym driverem delalo podobne veci.
Pak jsem pouzil nejaky prevodnik USB/ COM pro GPS a problemy zmizely -
vse slape OK.
Zkuste vymenit kabel za jiny typ.....