Matematicky aparat pro autokalibraci?

David Belohrad david.belohrad@cern.ch
Úterý Duben 17 11:09:59 CEST 2007

nevim jak rychle jsou ty signaly, ale mozna byste mohl udelat integraci
digitalne. rychlym prevodnikem nasamplovat a proste jenom secist vzorky.
pokud znate presne jake sigma maji ty gausiany co jste tam nakreslil,
dokazete na zaklade par prvnich a poslednich vzorku aproximovat
baseline, odecist
od signalu a bud integrovat primo signal digitalne, nebo udelat gauss
fitting u nehoz snadno vypocitate plochu. misto gaussovy aproximace se
da pouzit treba cos(at)^2 nebo cos(at)^4, jak je libo. vse zavisi pouze
na znalosti vlastnosti toho signalu

myslim existuji dokonce adc prevodniky primo pro tyhle aplikace. Pred
vlastnim samplovanim si 'odebere vzorek' analogoveho signalu a pouzije
jej jako virtualni nulu (nevim jak se to z hlavy jmenuje, kdyz tak to s
kolegou dohledam). na trigrovani toho signalu by se mohlo hodit neco
co se nazyva 'constant fraction discriminator'

d.