Jeste jednou k tem pajkam

Pondělí Duben 16 21:56:26 CEST 2007

Hezký večír,

    mám zkušenost že pájka s obsahem mědi lépe chytá a dělá hezčí spoje.
Tavidla moc neznám a necítím moc rozdíl mezi MTLxxx a kalafunou. Ale
pájka s mědí a bez ní poznat jde. Také mi připadá že se méně zanáší hrot
páječky. Ale to se mi možná jen zdá.

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186