Zakladní pojmy z oblasti OZ?

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Pondělí Duben 16 21:46:08 CEST 2007

> Poradite OZ s parametry te OP07, ale nevyzadujici dula supply? Navrhl
> jsem merici pripavek v kterem jsem  pouzil OP 777, coz je prave ta
> nahrada OP07 pro single supply, jeji dostupnost je vsak nevalna o
> dostupnosti OP 747 ani nemluve. Pripravek ma byt publikovan a tak
> bych rad neco co si bezny bastlir muze objednat v poctu 1-2ks a
> nemuset si na to brat pujcku.

OP777, 727 a 747 jsou v CR dostupne dobre, ma je Amtek a mam dojem, ze
vsechny skladem, ceny jsou v radech desitek korun. Ovsem nevim jak se
budou tvarit na objednavky 1-2ks. Kdyz Balu publikoval DDS tak tam take
pouzil cast soucastek od AD, ktere dodava Amtek takze by tu on nebo jeji
stavitele mohli poreferovat. Pripadne se muzete sam v Amteku zeptat.

Pavel