dvoupolohovy spinac

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Duben 16 16:50:53 CEST 2007

Mno, co vlastne ta dratova spoust je - teda asi to viem odhadnut, ale
ako to presne vyzera a ako sa to pouziva?

Ak je to nieco co sa drzi v dlani, tak IMHO to dava priestor roznym
alternativnym rieseniam, najma ak netrvate na konvencnom vyzore prip. na
nejakej funkcionalite o akej - suc nefotograf - nemam potuchy...

wek