FW: Pajeni bezolovem

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Duben 16 12:01:32 CEST 2007

Stribrnak wrote:

> Nekde jsem zaslechl ze vyjimku ma armada, zdravotnictvi
> a automobilovy prumysl. Je to jedna pani povidala !!!
> Nikde se mi nepodarilo tuto informaci o takovychto vyjimkach
> najit a overit.

To ta slovencina je tak nezrozumitelna, alebo ste len jednoducho hnily
si to sam najst?

Pouzitim guglu za 3 minuty: pozadovana informacia sa nachadza v § 37j
odst. (3) zakona 185/2001 Zb. "o odpadech a o změně některých dalších
zákonů" v aktualnom zneni svojich vsetkych cca.10 noviel (a pre uplnu
unformaciu si treba pozriet prilohu c. 7, na ktoru sa uvedeny odst.
vztahuje).

> Paklize by to byla seriozni informace je nejaky problem
> se spolehlivosti bezolovnatych pajenych spoju ?

Ano. Vid gugl.

wek