OT: Jazykové okénko

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Duben 16 10:31:20 CEST 2007

Toto je NADHERA!

Z toho prveho ta nemcina priamo vyskocila... :-) Ten druhy napis sa nam
nepodarilo zreverzovat - nemate nahodou aj original?

wek

PS. Mimochodom, toto sa nam stava v opacnom garde... Uz som sa nad tym
niekolkokrat zamyslal, ze by sa mozno mohla zriadit nejaka taka
dobrovolnicka sluzba na webe pre podobne ucely, prekladat kratke
texty/frazy (typu dvojvetny navod na krabicke apod.) prip. presmerovat
na prislusne lokalne normy - tak ako by sa to teraz hodilo niekomu v
smere nemcina->cestina, urcite by sa to niekomu inemu zasa hodilo v
opacnom smere... Mno dobre viem ze som nenapravitelny optimista... :-)