Regulace 1f 370W motoru

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pondělí Duben 16 08:48:25 CEST 2007

Zdravím,
  napadla mne ještě jedna ztřeštěnost, jak si takový měnič vyrobit.
Aukro.cz je plné nabídek autozesilovačů 4x400W a podobných. Dá se
sehnat i kolem 1000 - 1500 Kč. Vzal bych jeden takový, vždy 2
výstupy mu spojil paralelně (přes pojistky) a provozoval je můstkově. Asi by
to chtělo nějaké vhodné výstupní trafo, aby vzniklo něco kolem těch 230V.
Nu a budit to sinusovým generátorem, jeden kanál přímo a druhý přes
invertující stupeň. Myslím, že ikdyž ty hodnoty jako "4x400W" jsou
vysoce nadnesené, ten soustruh by to takto utahnout mohlo a bylo by to
vysoce regulovatelné (tím generátorem).
    S pozdravem Pavel Troller