O GMku (bylo Re: Vadne tranzistory - reklamace)

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Duben 16 08:14:46 CEST 2007

GM Ostrava je v pohode, s lidma nemam problem. Da se snima mluvit. Jen obcas
prijde neco jineho. Baliky z GMu kontroluji velmi peclive...
Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "Martin Moštěk" <xtyca@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, April 16, 2007 7:26 AM
Subject: Re: Vadne tranzistory - reklamace

DD
tak, tak, v Ostrave jsem nikdy problem s obsluhou a ochotou nemel...
Jednou (jeste za dob studia) jsme dokonce potrebovali rychle utratit
nejake penize z grantu a vyhledli jsme si pekny regulovany zdroj do
laboratore. Prisli jsem do GM no a nemeli ho,resp. meli,ale zamluveny se
zalohou. Po domluve, jelikoz jsme byli v casove tisni(termin uzaverky
utraceni penez se blizil), nam jej prodali a jeste nam pekne podekovali
:-))) Holt lidi jsou ruzni....
Preju pekny pracovni den. Tyca.