Displej v DDS generatore

balu@home daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Duben 15 23:42:22 CEST 2007

ake je napatie pred stabilizatormi ak mate vsetko kompletne osadene? Su
nasobice DDS modulu spravne naprogramovane? Ak DDSka koli zlej
kombinacii nasobica a referencnej frekvencii bezi na vyssej frekvencii
ako 300MHz tak to zere strasne vela prudu a zdroju klesne napatie. Malo
pravdepodobna zavada ale uz sa mi par krat pri programovani vyskytla ;-)
Napajate 3.3V regulatory priamo z filtracnych kondenzatorov? Pokial tam
neviete nastavit 3.3V tak si pozrite osciloskopom vstup stabilizatora,
ci je tam dostatocne vysoke a hlavne spravne usmernene a vyhladene napatie.
b.