Displej v DDS generatore

Branislav Schnierer smeck@zoznam.sk
Neděle Duben 15 23:08:02 CEST 2007

pri merani napati som zistil problem s napajanim - ak je osadeny aj modul
DDs, tak digitalna napajacia cast nieje schopna dat 3,3V. Na displeji bolo
napajanie 2,99V a trimrami sa nedalo zdvihnut vyssie - cize musim spravit aj
nejaku upravu zdroja (zdroj mam komplet podla konstrukcie).

Ale ked som odpojil DDS modul, v pohode sa da nastavit 3,3V na digitalnej
casti, cize aj na displeji. Zaroven som znizil frekvanciu procesora na 6MHz
a potom aj na 4,1MHz, ale vysledok je stale rovnaky ako na zaciatku...

B.

-------Original Message-------

Od: HW-news
Datum: 15. apríl 2007 22:17:44
Komu: 'HW-news'
Předmět: RE: Displej v DDS generatore

To muze byt problem s casovanim, ten displej vypada pomalejsi.

Zkontrolujte si napajeci napeti a zkuste snizit frekvenci procesoru. Pokud
to pomuze, poslu vam FW s pomalejsim pristupem na displej.

--
S pozdravem/With best regards

Tomáą Dresler

mailto:dresler@hw.cz
http://edisonovo.info

Ako si píše každý druhý človek na Slovensku?
Cez Zoznam ICQ - http://icq.zoznam.sk/