inspiron 6000 vadny displej?

JD jirkonf@seznam.cz
Neděle Duben 15 19:23:12 CEST 2007

No prave proto abych zjistil kde ta chyba je... To co to dela muzou byt
jak vyschle elyty (proto sem je menil) tak i cokoliv jineho a to ze to
zacne blbnout po zahrati me privedlo na myslenku ze budu v dobe kdy to
jede zahrivat ruzne casti a az zahreju tu co zpusobuje zavadu tak se to
okamzite projevi. Bohuzel neprojevilo ac sem postupne zahrival uplne
vsechno. Kontaktovanim myslite co presne? Jestli ty flexy co vedou na
"sklo" tak kdyby byla chyba v nich (odlepene atd) tak to bude snad
reagovat na dotyk/pohyb/tlak, jenze nereaguje. Na tech flexach sou
nejspis i budice (sou tam nalepene nejake chipy), ani v jejich okoli to
nereaguje na zadne podnety...

JDrozd