Prva osmina LHC (3.3km) uz na prevadzkovej teplote 1.8K

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Duben 14 12:16:33 CEST 2007

Seznamy konkretnich veci existuji, ale ja si myslim, ze hlavni prinosy
jsou neprime. Ze diky zvladani mimoradne obtiznych ukolu se
lide nauci zvladat obtizne ukoly, coz se jim pak hodi v jinych
oblastech. Ten retezec dusledku muze byt daleko slozitejsi a byt jich
propletenych spousta do sebe, napadaji me (vymyslene) priklady
jako ze treba pro mimoradny projekt se nakoupi velke mnozstvi nejakeho
obecne uzitecneho ale dosud prilis draheho hardware, cimz se tento
hardware stane levnejsim a dostupnejsim pro normalni lidi ci firmy. Nebo
vysoke skoly zvysi diky poptavce efektivitu vyuky teoretickych fyziku,
coz se promitne v tom, ze umeji efektivneji naucit i cokoliv jineho,
treba tu vyrobu rohliku. Z ekonomiky je ostatne uz dlouho znamo, ze
neprime nastroje, pokud funguji, byvaji zpravidla efektivnejsi nez
prime.

Ales Prochaska