Re: přímá redukce z PCMCIA do PCI

Simon Cihelník hwkonfera@seznam.cz
Sobota Duben 14 10:58:06 CEST 2007

Pokud myslite PCI kartu se slotem pro PCMCIA karty, tak ty se komercne
vyrabi, jak je stara PCMCIA bus :) - jak byste chtel jinak provozovat PCMCIA
(CardBus, PCCard) karty na PC??

Pokud byste chtel vyvijet vlastni, coz nepovazuji za rozumne, doporucuji
prostudovat aplikace PCI9050 a PCI9052 od PLX.

(jen pro uplnost - na PCMCIA nema smysl PCI emulovat ze dvou duvodu: PCMCIA
je P-P sbernice a PCMCIA neni systemova sbernice - PCI ano. Emulace by byla
extremne nakladna a nakonec by se stejne jednalo o emulaci opacnou :))) )

Hezky den,
Simon Cihelnik

Zdravim,
mám tu pár zbytků z notebooků a tak mě napadlo, zda-li by se nechala
udělat přímá, to jest žádnej šváb v ceste, redukce pro PCMCIA karty do
PCI. Některé karty přes ty prodávané jdou jen částečně..... předem píšu,
nestudoval jsem prozatím tyto sběrnice, tak chci vědět jestli se už
někdo o něco takového nepokoušel.

díky za rady